ВЕЛИКОТЕРНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ
ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
ПЛАН РОБОТИ НАД ЄДИНОЮ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЮ ТЕМОЮ
«Адаптивна педагогіка як умова удосконалення
професійної майстерності педагога та зростання
якості навчально-виховного процесу»
Термін виконання 2015-2018 роки
Етапи реалізації
1. Підготовчо-теоретичний етап 2015-2016: психологічна та теоретична підготовка педагогічного колективу.
2. Етап апробації 2016-2017: науково-методичне вивчення теми.
3. Етап впровадження та аналізу 2017-2018: реалізація на практиці моделі впровадження технологій адаптивної педагогіки, вивчення рівня навчально-виховного процесу, аналіз результатів впровадження єдиної науково-методичної теми школи.
Соціально-педагогічні завдання:
- створення умов для задоволення освітніх потреб дитини на основі коригуваннянавчально-виховного процесу до соціального середовища;
- надання школярам можливостей самоствердження в найбільш вагомих для нього сферах життєдіяльності, в яких максимально розкриваються його здібності та можливості;
- формування в школі емоційного поля взаємовідносин, які забезпечують повагу до учня (на рівні «учитель - учень», «учень - учень», «учитель - учитель», «учень - батьки», «учитель - батьки»);
- забезпечення високого рівня складності навчального матеріалу відповідно індивідуальним можливостям кожного учня;
Принципи навчання:
- принцип цінності особистості, який полягає в самоцінності дитини;
- принцип унікальності особистості (визнання індивідуальності кожного учня);
- принцип пріоритет особистістного розвитку, коли навчання не самоціль, а засіб розвитку особистості;
- принцип орієнтації на зону ближнього розвитку кожного учня;
- принцип суб’єктивності навчально-виховного процесу, орієнтація на внутрішню мотивацію навчання й свободу вибору учнем видів діяльностів организації шкільного життя;
- принцип эмоційно-ціннісних орієнтацій навчально-виховного процесу.
Технології
- технологія критичного мислення;
- здоров’язберігаючі технології;
- проектна,пошуково-дослідницька діяльність;
- ігрові технології;
- інформаційно-комунікаційні технології.
Очікувані результати:
- зниження психологічного навантаження учнів;
- зниження кількості учнів, які мають навчальні досягнення низького рівня;
- підвищення пізнавальної активності учнів, формування у них потреби у самостійному опануванні знаннями та у навчанні впродовж усього життя;
- посилення ролі шкільного самоврядування;
- наявність у школярів здатності до соціальної взаємодії на основі співпраці, взаємоповаги;
- наявність міжкультурної компетенції учнів.
Комментарии