ВЕЛИКОТЕРНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ

ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

ПЛАН РОБОТИ НАД ЄДИНОЮ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЮ ТЕМОЮ

«Адаптивна педагогіка як умова удосконалення
професійної майстерності педагога та зростання
якості навчально-виховного процесу»

Термін виконання 2015-2018 роки

Етапи реалізації

1. Підготовчо-теоретичний етап 2015-2016: психологічна та теоретична підготовка педагогічного колективу.
2. Етап апробації 2016-2017: науково-методичне вивчення теми.
3. Етап впровадження та аналізу 2017-2018: реалізація на практиці моделі впровадження технологій адаптивної педагогіки, вивчення рівня навчально-виховного процесу, аналіз результатів впровадження єдиної науково-методичної теми школи.

Соціально-педагогічні завдання:

  • створення умов для задоволення освітніх потреб дитини на основі коригуваннянавчально-виховного процесу до соціального середовища;
  • надання школярам можливостей самоствердження в найбільш вагомих для нього сферах життєдіяльності, в яких максимально розкриваються його здібності та можливості;
  • формування в школі емоційного поля взаємовідносин, які забезпечують повагу до учня (на рівні «учитель - учень», «учень - учень», «учитель - учитель», «учень - батьки», «учитель - батьки»);
  • забезпечення високого рівня складності навчального матеріалу відповідно індивідуальним можливостям кожного учня;

Принципи навчання:

  • принцип цінності особистості, який полягає в самоцінності дитини;
  • принцип унікальності особистості (визнання індивідуальності кожного учня);
  • принцип пріоритет особистістного розвитку, коли навчання не самоціль, а засіб розвитку особистості;
  • принцип орієнтації на зону ближнього розвитку кожного учня;
  • принцип суб’єктивності навчально-виховного процесу, орієнтація на внутрішню мотивацію навчання й свободу вибору учнем видів діяльностів организації шкільного життя;
  • принцип эмоційно-ціннісних орієнтацій навчально-виховного процесу.

Технології

  • технологія критичного мислення;
  • здоров’язберігаючі технології;
  • проектна,пошуково-дослідницька діяльність;
  • ігрові технології;
  • інформаційно-комунікаційні технології.

Очікувані результати:

  • зниження психологічного навантаження учнів;
  • зниження кількості учнів, які мають навчальні досягнення низького рівня;
  • підвищення пізнавальної активності учнів, формування у них потреби у самостійному опануванні знаннями та у навчанні впродовж усього життя;
  • посилення ролі шкільного самоврядування;
  • наявність у школярів здатності до соціальної взаємодії на основі співпраці, взаємоповаги;
  • наявність міжкультурної компетенції учнів.
Кол-во просмотров: 622

Комментарии

Для того, чтобы оставить комментарий на сайте, залогиньтесь или зарегистрируйтесь, пожалуйста.